09.32, Saturday - First night out

Igår var det first night out och det blev en lyckad sådan! 
 
Först åkte tio tjejer från min klass till South Kensington och satt oss på en Libanesisk restaurang. Maten var god, JÄTTEGOD, drickat var gott och sällskapet var perfekt. Sen villade vi bort oss på tunnelbanan när vi skulle dra till Barnes. Först kom vi ifrån två tjejer och sen kom vi själva på att vi tagit fel tunnelbana och fick lov att ta en tillbaka och sen ta rätt. 
 
I Barnes gick jag, Anna och Ebba på pub. Coach and horses var en mysig pub och vi satt oss ute och pratade en massa. Sen gick vi ner till themsen och hade jobbigt att komma upp därifrån igen. Det var en lyckad första kväll, verkligen! Trevligt sällskap, god dricka och god mat!
 



Kommentarer från er söta läsare.
» ida

Glad jag blir att du har det bra trots de där med kameran, tur att den är tillbaka!! :) Här hemma rullar allt på som vanligt, dock har jag fått bytt projekt till KTM så blir nog på vendator nån månad till iallafall haha! KRAAAM <3

2012-09-01 // 10:36:47

Verkar som att du har det bra där borta : ) Var rädd om dig bara! ha det båst kramar i massor

2012-09-01 // 17:32:58

Hej! Är det inte 18-årsgräns på pubar i London? :)

2012-09-01 // 22:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback