22.33, Monday - Killing me softly

Välkommen vansinnesvecka! I alla fall vad gäller denna vecka som skolvecka - till helgen kommer ju paps och mams o co så det ska bli super! Men skolan just nu tar kål på mig!
 
Idag har jag avverkat en examination på ledarskap och organisation, imorgon är jag ledig från läxor och prov men på onsdag... då har jag redovisning av digerdöden med Ebba på Brittish history and culture, typ tjugo sidor ska vara klara i italienskaboken, begrepptest i samhällskunskap samt ha läst t.o.m. kapitel 8 i Mister Pip och svara på nå frågot. På torsdag är det en vanlig monsterläxa på psykologin samt läsa en massa dikter och noveller på svenskan och på fredag är det matteprov. Jag hoppas verkligen inte att jag kommer få reda på nått mer under veckan som kommer förstöra min helg...
 
Lite annat nytt är att jag har hoppat av en kurs. Just det, jag slutar inte krångla bara för att det är mitten av terminen. I alla fall, jag kommer inte läsa Brittish history and culture f.o.m. nästa vecka. Anledning: läste för mycket poäng. Varför valde jag bort den kursen: det är den lektion jag ser minst fram emot om dagarna och därefter är beslutet. Jag kommer istället kunna läsa psykologi 2a under vårterminen så jag har det gjort till trean - great!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback