21.46, Thursday - Friendship

Det var inte mer än en vecka innan avfärd hit jag fick reda på att jag skulle dela hus och familj med en annan tjej från Sverige. Jag hann nästan inte ens märka det då jag inte förstod det första gången jag såg mailet. Trodde att det bara var till mig och reflekterade inte ens över det, men andra gången jag läste det så stod det ju tydligt att det var till båda mig och min housi Annina. 
 
Jag vet att man inte egentligen kan säga att en sak är bättre när man inte har testat på det andra, men jag tror att för mig har det varit bra att jag har delat med Annina. Nått jag kan säga som är helt och hållet supersant är att jag ju aldrig skulle ens ha känt henne det minsta om det inte vore för detta i och med att vi inte går i samma klass och inte läser en enda kurs tillsammans. Och det är nått som jag är väldigt glad över, att jag lärt känna denna tjej!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback