21.01, Friday - Can't wait

Åh jag är så taggad inför helgen och det ska bli så sjukt roligt att träffa mina vanliga vardagsfigurer igen!
 
Jag vill inte att tiden bara ska rinna iväg men när den har gjort det vill jag bara snabbspola till mitten av november. Jag och min bästa Karin ska gå på premiären av Breaking Dawn - det är inte ens premiären eftersom de byter datum hela tiden, men vi ska se den tillsammans i alla fall och det är huvudsaken. Tror dock att "vilka-den-nu-är-som-kommer", ingen vet ju om Robert, Kristen och Taylor kommer allihop, men Taylor kommer i alla fall och då ska jag till röda mattan med nån den fjortonde och i och med att Karin tyvärr inte är här då får jag ta med mig nån annan! Dit ska jag i alla fall, vare sig jag kommer se nån eller inte. 
 
Breaking Dawn Part 2 Poster

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback