18.53, Thursday - Why is it so hard

Okej, nu har jag hittat alla källor - varför gör jag ingenting med dem då? Varför är det så svårt att bara föra fingrarna till tangenterna och skriva de ord som behövs så jag kan skicka in uppsatsen och ha den ur världen? 
 
Istället kollar jag hotell, sätter upp krokar och tittar på serier. Jag har sju källor jag ska använda mig av, sen är det egna tankar och 1500-2000 ord är inte speciellt mycket. Förstår verkligen inte. Tror jag inte riktigt kommit igång med skolan över huvud taget än. Det känns som sommarlov fortfarande, fast på hösten. I och med att jag i princip jobbade bort hela sommaren kanske hjärnan har sommarlov ett tag utöver själva lovet? Plugghästen, jag vet att du finns där inne nån stans - kom ut nu va!
 
Hittade ett ställe jag kunde ha min dörrhängare i alla fall. Det blev en smyckehängare istllet för klädhängare - funkar ju det också. 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback