17.01, Sunday - Food court

Igår var en må-illa-dag, jag vet inte riktigt vad som var fel menmen. Idag har jag inte gjort nånting. Jag har tagit några beslut, det har jag gjort. Jag har beslutat att börja plugga, att städa rummet och att gå ut på en promenad - men jag har inte gjort det.
 
Nått som har gjorts är att jag och Annina har lagat lunch för de kommande två veckorna. Vi kommer äta pasta med bacon i tomatsås, pasta med bacon i vitlökssås, pasta med köttfärssås och pasta med SVENSKA köttbullar. Mycket pasta dessa veckor, men det är lättast att frysa. Jag brände mig på en kastrull idag också, för att engelsmännen inte är smarta nog att fixa så att handtagen INTE blir varma när själva kastrullen blir det. Aj aj AJ!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback