15.36, Thursday - Essay due tomorrow

Jag har skrivit ungefär en tiondel av uppsatsen som ska in imorgon men jag har alla källor klar till ena delen och letar källor för fullt till den andra delen. Jag har fattat ungefär vad som ska vara med i uppsatsen, men jag kan också vara lite ute och cykla...
 
Känns som att jag kommer kunna bli klar idag, men det blir ändå en lugn dag imorgon. Sova länge, dra in till Kingston i min ensamhet och köpa present till den tyska familj jag ska bo hos i helgen och kanske kolla om jag hittar nått på Primark eller New Look. På samma sätt som jag egentligen inte behöver nått, så behöver jag precis allt. Det börjar bli kallt nu. Hösten har faktiskt kommit till London nu också.
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback