14.13, Wednesday - A lot to do

Idag har jag haft en muntlig redovisning på kursen jag har slutat, ett prov på en massa begrepp på samhällskunskapen samt två läxinlämningar. Nu är jag hemma innan vi ens egentligen slutar skolan i och med att begrepp-provet gick så fort. 
 
Ska passa på att göra lite mer läxa ändå, har bestämt att jag ska bli klar med allt jag vet om att ska vara gjort till nästa vecka innan lördag. Vill inte behöva avbryta mitt besök på grund av läxor. 
 
To-do-list innan lördag vad gäller skolarbete:
- Läsa kapitel 2 och 4 i psykologiboken samt plugga in alla begrepp.
- Läsa alla texter i svenskahäftet.
- Plugga till matteprovet. 
- Sex sidor i italienskaboken med diverse övningar och texter ska vara klara.
- Öva på redovisningen i svenska.
 
Sen kommer det säkert tillkomma en massa också, det är ju faktiskt två dagar kvar på den här veckan som ska fyllas med information om framtida redovisningar och läxor...
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback