11.50. Thursday - Can't see why

Om en timme brorde jag vara klar med svenskan, psykologin och matten. 
 
Svenskan - en massa texter och dikter från personer från upplysningen tror jag. Jag läser det men när jag är klar med texten har jag glömt bort vad den handlar om, det går inte fort framåt alltså.
Psykologin - jag har läst båda kapitlena men jag kan inte alla begrepp än så får väl öva på dem under hålen mellan svenskan och psykologin. 
Matten - jag har gjort diagnosen och börjat på blandade övningar men jag känner lite som så att det får gå som det går. Det är bara E-prov, alltså utan miniräknare och då kan det inte vara så komplicerat ändå.
 
Japp, och efter skolan sticker jag och Annina in till London och kollar utbudet på Oxford Street. Imorgon slutar jag halv tre och då ska jag isolera mig på rummet och plugga gärnet så allt är klart till på lördag!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback