10.07, Saturday - Mindfuck

Bloggpaus för några dagar. Pluggpaus för några dagar. Umgänge med mamsen, papsen, Ingmarie, Stig och Britt-Inger istället. Jag har aldrig, tror jag, varit med om att ett flyg jag ska åka med är försenat, men tydligen var deras det idag så jag får väl vänta lite med att åka och möta upp dem.
 
Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge.
 
Känns som att det var nyss jag tog mitt pick och pack och stack hit, men det är två månader sen snart - två månader som känns som två år. Mindfuck, jag vet, men det är precis så tiden känns här. Det känns som att man åkte hit igår men att man har varit här flera år...

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback