09.37, Tuesday - Too school for cool

Tisdagar brukar vara de skönaste faktiskt, men den här tisdagen kommer bli allt annat än skön. Jag slutar i och för sig halv ett. Men från halv ett till ungefär kvart över fem måste jag göra detta: göra klart alla övningar i italienskaboken, läsa två kapitel i engelskaboken samt och göra de fyra frågorna om texten, öva in alla begrepp på samhällskunksapen och förbereda för att lära in begreppen för psykologin. 
 
Sen ska jag passa Elin och det skulle tydligen bli lite längre idag så kommer väl inte hem förrän vid nio eller så...
 
Ha en fin dag!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Nu snart kommer vi och hälsar på, jag längtar ...

2012-10-16 // 18:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback