08.26, Monday - On Swedish time again

Sitter i tyskarnas bibliotek och försöker skriva ett litet inlägg. Det finns Ä och Ö, men inte Á. Bokstäverna sitter verkligen inte som man är van vid, i alla fall de bokstäver som man inte använder sá mycket. Q, Z och Y sitter helt fel...
 
Har haft ett par superdagar här i Tyskland i alla fall. I lördags fick jag en tur i Stuttgart, vi var till nátt TV-torn som lág 150 meter upp i luften vilket gav superfina kort. Inne i stan tittade vi pá en gubbe som var sjukt duktig pá att rita massa fint pá gatorna och ett gäng killar/gubbar som bjöd pá "dans show". Igár var det Oktoberfest. Hehe, det var super! Allvarligt, det var det roligaste, mest annorlunda och häftigaste jag varit med om pá länge.
 
Idag blir en kort dag för mig, áker en sväng till Esslingen och sen sticker jag till flygplatsen och flyger hem till London igen. Kommer skriva mer om varje dag när jag kommer till London, det gár inte att lägga upp bilder sá...
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Hej!
Din blogg är fett bra och jag älskar att läsa den,jag funderar också på att åka när jag börjar tvåan men nu när det är nyttr betygssystem så undrar jag hur du kommin,för hur sökte du in? Hur mkt poäng hade du när du sökte? Kan du inte berätta här på bloggen eller skriva en kom. Till mig? :) <3

2012-10-10 // 13:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback