22.37, Thursday - To be continued

Jag vill verkligen blogga, men det känns som att jag har så mycket att blogga om nu att jag bara får panik och inte bloggar alls istället. 
 
Tänkte göra en liten lista veckovis på vad som bloggen har missat så ska jag göra inlägg om dem sen... det där ordet, sen, men jag vill verkligen ha allt med här så jag SKA!
 
v.45 - veckan efter höstlovet. Clara, Alma och Ajla var här och vi hade en toppen minivecka tillsammans med en massa shopping, fest och mys! Hade även ett prov och en essäskrivning, inte så värst roligt. Efter det kom Emma, Matilda och Mickis hit och vi hade en supermysig helg med en massa turistande, restaurangmys och shopping. 
 
v.46 - passade Elin en massa, passade även ett par pojkar en dag efter skolan, grattade Annina, var på rödamattan premiär på Breaking Dawn part two och hade en massa läxor till skolan. Till slutet av veckan kom bästa Karin hit, vi både i lägenhet i centrala London, tittade på Breaking Dawn, shoppade, turistade och hade det så mysigt som bara vi kan. 
 
v.47 - har egentligen bara börjat än men känns ändå som att den snart är slut. Jag har vinkat av Karin som nu är i Afrika, passat Elin två dagar, och ett par pojkar en kväll. Har varit i St. Paul's och det var superfint! Var upp så långt man fick gå och där var det en superutsikt på London - synd bara att det var så dåligt väder att jag inte tog med mig kameran. På fredag är det inlämning av svenskafrågor och förhoppningsvis utgång med Annina. På lördag är det IKEA med en massa sköningar för köp av julsaker (första advent NÄSTA SÖNDAG!) samt hyllan jag skulle ha köpt för flera månader sen... på söndag blir det nog julmarknad och bio med Annina tror jag, annars har jag en massa plugg att göra!
 
En bild på mig å Karin så länge...

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback