22.30, Thursday - I can feel it now

Ligger i sängen och har pratat med hela familjen, mamma, pappa och brorsan. Det känns så konstigt, för även fast det är ett hav och ett land mellan oss så känns det ändå som att vi är så nära. Var med och kollade lite tapeter till Rasmus hus, som det tydligen gått riktigt bra frammåt för nu - får hoppas på snabb inflyttning så jag kan flytta upp till lägenheten när jag kommer hem. ;)
 
I alla fall. Om fyra veckor är jag hemma. På fyra veckor är det mycket som ska hinnas med... en massa prov, inlämningar och redoviningar i skolan, nobellmiddag, julmarknad, advent, julklappshandling, bio, barnvaktande, skridskoåkning och annat mysande. En sak som jag MÅSTE hitta är påslakan-set med Keep Calm and Dream On på, vill verkligen ha det och inte rött eller rosa. Det kommer bli fyra veckor over my budget med julklappshandling och hela den biten, men känner att vafan. Har tagit en massa pengar från mitt "hemliga" sparkonto och känner att jag får spara alla julpengar och barnvakta en hel del i vår och hushålla på studiemedlen så kommer det konton vara up and running igen! :D
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback