21.47, Tuesday - Last one to go

Jag har smyckan mitt rum med en ljusslinga runt min sovalkov (mitt rum består av en enda sovalkov) och jag tycker att det blev väldigt mysigt måste jag säga! 
 
Imorgon är det skola som vanligt, jag ska gå upp lite tidigare för att duscha och göra italienskaläxan som jag inte orkar göra nu... sen efter skolan är det bara att ta första bästa tåg in till London och ställa sig vid röda mattan (läs:träng sig in till röda mattan) för att kanske få en skymt av någon twilight-figur. Ingen vet egentligen om Kristen och Rob kommer komma, men Taylor kommer i alla fall och det är ju bättre än ingenting. Ärligt talat skiter jag väl i Taylor men vill inte skippa att åka i fall att Kristen och Rob ändå kommer. ;) Sen måste jag vänta till Karin kommer till att se sista filmen. Jag får en klump i magen av att säga sista filmen - det är ju en hel evighet kvar att berätta, varför sluta med en femte film? Haha, kommer nog se den filmen på bio många gånger bara för att jag inte vill att det ska ta slut. 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Åhh vad fint det blev, har du tjuvstartat julen? Hoppas du har det bra,

2012-11-14 // 21:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback