20.33, Monday - Rainy day

Inte förrän det riktigt ordentliga Londonregnet förstod jag vilken bra nytta ögonbrynen har. När regnet öser ner så når vattnet aldrig ögonen för det droppar liksm "förbi" tack vare ögonbrynen - grymt bra alltså. 
 
Idag har varit en bra dag. Först skola, sen hem för att ta det lugnt ett par timmar, passa Elin, träffade upp Sofie - mamman till pojkarna jag passat - för att få pengar för förra veckan samt prata om hennes projekt och framtida jobbtillfällen för mig. 
 
Imorgon är det sovmorgon som jag ska ta vara på då det är "rätt chill" med plugget just nu. Annars är det skola ett par timmar, sen kanske jag drar iväg till Kingston - vi får se - barnvakt och sen bio. Lite vardagslyx sådär.
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback