16.39, Saturday - Bought some things

Idag var det jobbigt, men inte så jobbigt jag trodde det skulle vara, att gå upp när klockan ringde. IKEA-dags! Jag köpte äntligen hyllan till mitt rum och det blev super! Är även sjukt stolt över mig själv att jag fixade ihop hyllan helt själv på bar tjugo minuter - helt otroligt!
 
Det blev köttbullslunch, pepparkaks- och glögginköp samt en himla lång väg hem med min hylla.Men det gick, tack Anna för hjälpen! 
 
Nu ska jag byta om, äta lite mat och sen sticka till Barnes för att sitta barnvakt. Det är fett chill, jag kommer dit till klockan sex, tittar på lite film och sen nattar jag ungarna vid halv åtta, åtta. Efter det är det bara för mig att göra vad jag vill, titta på TV, plugga eller annat till de kommer hem klockan elva - SOFT!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback