14.46, Friday - Can't you hear me knocking

Jag har nu några timmar att slå ihjäl innan jag och Annina drar ut. Får bli rätt tidig kväller idag ändå då jag ska upp och åka till IKEA imorgon. Ska äntligen köpa min hylla, lite adventsljus och annat juligt. 
 
Tänkte i alla fall fördriva tiden med att jobba lite med presentationen till psykologin nästa vecka. Fick förresten reda på fallbeskrivningsresultaten idag och med tanke på att jag tydligen hade blandat ihop 3/4 perspektiv så är jag superglad över mitt C. Känns som att jag kommer gå ut med average i alla kurser i år, det känns okej. Jag menar, som jag sagt till alla andra och som jag försöker övertala mig själv - det är ju roligare att komma hem med detta "shit vilket roligt år det här har varit, och vad mycket jag har sett och gjort" med helt okej betyg än att komma hem med detta "woooaw A i alla ämnen" men inte har gjort ett skit. 
 
Ett inlägg om min helg med dessa snyggingar kommer inom kort!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback