13.42, Sunday - It's been real

En väldigt bra och effektiv söndag så här långt måste jag säga. Igår gick jag och la mig vid halv elva för jag var så jäkla trött efter att bara ha sovit fem timmar natten innan. Vaknade vid sju, men tvingade mig att somna om för att senare vakna igen vid tio. Frukost och matlagning, matlådor för den kommande veckan - check! Sen har jag bäddat rent i sängen, duschat och lagt in alla mina bilder från min tid i London på datorn. 
 
Nu ska Annina och jag slänga i oss nått att äta och sen sticka in till London. Det blir julmarknad, bio och lite stosande runt mellan regent och oxford street tror jag, bara för julstämningens skull. Åker nog till Notting Hill en sväng och bokar biljetter till på tisdag - bio igen! 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback