08.22, Friday - Thank you

Hejsan!! Jag var i London för några veckor sedan och då träffade jag tjejen som är med på andra bilden. Hon var verkligen jättesnäll och gav mig massa tips och svarade på många av mina frågor angående svenska skolan i London. jag är verkligen jätteglad över att jag stötte på henne, och jag är verkligen tacksam över all hennes hjälp. Dock gjorde jag ett misstag och frågade aldrig om hennes namn. Jättedumt av mig för jag vill verkligen inte verka otacksam eller nonchalant! Så, jag undrar om du kanske kunde säga detta till henne? Jag förstår att du kanske inte vill ge mig hennes namn eller mail, jag kan ju vara vem som helst egentligen. Men jag hade verkligen uppskattat ifall du berättade för henne att jag är så glad över att hon ville hjälpa mig och jag är väldigt imponerad över hennes vänlighet! Tack på förhand, och tack för en bra blog!! /Louise Persson
 
Hej Louise!
 
Jag har pratat med Anna (och hon tackar tillbaka!) och både hon och jag tycker att det är jätteroligt att du har hittat till min blogg och att du hörde av dig. Hon har faktiskt också en blogg, som är länkad från min - Annas blogg - som du kan gå in och kika på. Är det nått mer du undrar över är du välkommen att fråga både Ann och mig så ska vi svara på allt vi kan svara på! Ha det bra!
Jag och Anna!

Kommentarer från er söta läsare.

Hej! Jag har följt din blogg nu sen du åkte. Verkligen jätte bra! :) Jag och min kompis funderar på att åka vårat sista år på gymnasiet till Svenska skolan i London. Vi försöker söka stipendium för att få ihop pengar, är det något du gjorde? Bara lite intresserad och vill ha lite tips. Vill verkligen kunna gå där nästa år!

2012-11-23 // 17:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback