- I can't believe it's actually happening -

Det finns inte många bloggare från den Svenska skolan i London, men när jag sitter och läser en av mina favorit bloggar därifrån för andra gången så går det upp för mig att jag faktiskt ska göra samma sak som hon gjorde för två år sen. Jag kan inte få in det faktumet i hjärnan, hur sjukt är det egentligen inte att jag flyttar till London liksom? Börjar fundera hur jag kom in på det här spåret lite. Först för två år sedan när jag frågade mamma och pappa om jag fick åka på språkresa till Malta i två veckor året efter - det tyckte jag var en stor grej att fråga dem om jag fick åka dit... nu är det London i ETT HELT ÅR! Förstår inte hur jag ens vågade fråga eller hur mina föräldrar vågar släppa mig. Skämt åsido, men det här är nog inget jag kommer fatta förrän jag sitter på flyget den 27 augusti, om ens då. Kanske när jag har varit där några dagar, eller nån vecka?

Det känns fortfarande så overkligt, och jag åker om 73 dagar...


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback