- Halfway there, oh my GOD -

Det var för nio veckor sen jag fick besked om antagning på Svenska skolan i London, och idag är det nio veckor kvar till dess att jag åker. De nio veckorna som gått sen jag fick beskedet har gått ruskigt fort, och jag antar att de nio veckorna som återstår inte kommer gå långsammare. Jag ska i alla fall beställa min flygbiljett nu; 749 spänn med SAS från Arlanda till Heathrow, plus 300 spänn för extra bagage. Inte en chans att jag kan packa ner mitt liv på 23 kg?
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommer lätt följa din blogg! Är själv sugen på att gå på svenska skolan i london när jag ska gå på gymnasiet och jag hoppas du fortsätter med bloggen och inte slutar blogga efter några veckor där. Vill gärna läsa om vad som händer och hur det är! :D

Svar: åh vad roligt att höra! jag vet att det är rätt dåligt med inlägg nu innan jag åker men när jag väl kommer dit kommer jag skriva så mycket jag kan och orkar! det är ju roligt för alla som finner inspiration i bloggen men också för mig som minne, så jag kommer verkligen inte sluta efter några veckor. måste väl dock också inse att jag kommer gå i skolan där också så det blir väl ingen "tio-inlägg-om-dagen-blogg" men jag hoppas att du inte kommer bli besviken! ha det bra och fortsätt gärna kommentera! Kram, Maria!
Maria Andersson

2012-07-04 // 21:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback