- Host family it is -

Okej, om en månad vid den här tiden är jag troligtvis i mitt nya hem som jag kommer bo i under nästa skolår. I och med att det bara är en månad kvar nu tänkte jag skriva lite om min värdfamilj. Jag skulle kunna tänka mig att det är ett 50+ par i och med att de har "barn" i 20- och 30-års åldern. Den äldsta sonen bor hemma för tillfället innan han hittar en lägenhet, "mellan"-barnet bor i Australien och yngsta bor i en lägenhet i närheten. De bor i ett trevåningshus vilken jag tycker känns skönt - mer plats åt mig! Samtidigt som det kommer kännas konstigt att flytta in i en ny familj så är jag taggad att få träffa dem! En kvarts promenad från skolan också, som sagt - skönt! Peace out!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback