- Finally someone to talk to -

Jag har hittat en framtida klasskompis till mig på facebook och det känns underbart att äntligen få prata med någon som ska dit på samma grej samtidigt! Hon flyger med sin kompis från Arlanda också så det känns skönt att ha kontakt med ett par nu som ska flyga från samma flygplats. Jag älskar egentligen att flyga, men för det första; jag har aldrig flugit ensam, för det andra; det kommer vara trevligt att ha några att prata med eftersom jag kommer vara så nervös inför att träffa min värdfamilj att munnen kommer gå i ett. I alla fall, det är skönt att äntligen ha kontakt med nån nu. Hon har blogg, som ni kan följa under London året så jag länkar den här på min!
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

hej! börjar du tvåan eller trean? :) vilken klass?

2012-07-26 // 14:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback