- Come on over -

Jag kan inte riktigt förstå hur den här sommaren har flugit förbi. Jag har jobbat bort i princip hela sommaren, inte för att det gör särskilt mycket eftersom det inte varit särskilt fint väder. Nu har jag endast nio jobbdagar kvar, tisdag-fredag den här veckan, antingen 13.00-21.00 eller 17.15-21.00 beroende på hur bra det går. Sen är det ledig helg, sen jobb igen. Måndag-fredag 13.00-21.00 eller 17.15-21.00 beroende på hur bra det går. Sen återstår sjutton dagar innan jag sticker iväg, de kommer spenderas såhär:
 
- Långweekend/minivecka söder i landet, Ullared, Falkenberg och kanske Göteborg.
- Fylla år, ett år närmare körkort!
- Gå på Tomas Ledig.
- Vara med min klass nån dag när de börjar skolan.
- Ha avskedsfest, eller fester.
- Packa...
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback