21.59, Sunday - Let's get this party started

I fredags var ju Annina och jag ut och partade lite. Vi var inte ute jättelänge då jag skulle upp supertidigt dagen efter för att åka in till London men vi hann då allt med både munshotts och dans på borden.
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Ebba

Hej! Jag och min mamma har precis tittat runt lite på svenska skolans hemsida och jag har under en längre period funderat på att åka och plugga i London. Nu har jag bestämt mig. Jag läser naturvetenskapliga programmet i årskurs 1, och ska därför söka till den i årskurs 2 i London. Min fråga är, vet du någon som går natur, i så fall är den personen nöjd? Är det bra lärare? Ungefär hur många elever är det? Kommer man lätt in på alla uteställen? Många säger att man kan hamna i en trasslig familj osv.
Jag är råtaggad och vill verkligen åka men känner att jag behöver lite svar på tal :) Kram!

2012-12-17 // 21:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback