21.52, Friday - It's been a long day

Jag har ändrat min bakgrundsfakta för sista gången nu, och jag känner mig nöjd. Har skrivit ungefär en sida på analysen och känner att jag har en bra grund - men för att skriva vidare måste jag vara lite mer påläst om alla begrepp och perspektiv så uppsatsen får fortsätta på söndag. Då ska jag vara hemma precis hela dagen och jobb på den. Ska försöka bli klar då så jag kan skicka till mamma och min lärare för att få feedback och sen skriva klart på riktigt på måndag, eller tisdag, eller onsdag. Det är ju faktiskt ändå några dagar kvar till deadline, så sån himla panik är det inte...
 
Den här fredagen känns som världens längsta fredag, jag har hunnit med så mycket. Jag pallrade mig iväg till skolan även fast jag imorse hade ont i hela kroppen. Det kändes som att jag hade världens bakfylla utan nått att vara bakfull över, plus världens ryggvärk - tyckte riktigt synd om mig och var sjukt stolt över att jag gick till skolan ändå. (a) Efter skolan åkte jag till Kingston för att fixa en julklapp och fick med mig lite annat bra att ha hem också. Sen har jag städat mitt rum, pratat med lyllos-föräldrarna och Stickan o Virkan som är på Teneriffa och gottar sig, tagit ett bad, skrivit på uppsatsen och nu tänkte jag faktiskt dra mig till sängs för att kika på en film.
 
Imorgon ska Annina och jag till Notting Hill för att mysa runt hela förmiddagen. Förhoppningsvis hinner vi också med ett besök på Victoria's secret på New Bond Street också men det återstår att se. Annars är det NOBELMIDDAG imorgon för skolan. Det ska bli superroligt!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback