21.47, Sunday - Santa is coming to town

Jaha, då var man en tusenlapp fattigare då... men, jag har också handlat en massa "nödvändigt". En klänning för nobelmiddagen på lördag, en klänning till nyår - vad jag nu ska göra då - en och en halv julklapp, toppat upp mitt Oyster, fikat och köpt ett supersnyggt kort på mig och Annina från när vi åkte berg-och-dal-bana på Winter Wonderland. 
 
Har haft en superbra dag, har också precis ätit en sen middag och nu är det pluggning inför provet imorgon som gäller!
 

Kommentarer från er söta läsare.
» emma

Hej, jag har funderat på att söka till svenska skolan i london nästa år och jag undrar hur mycket det kostar, är det lätt att få stipendium? är de stränga med ID i london? hur kommer ni in på klubbarna i london? vore väldigt tacksam för svar

2012-12-03 // 00:47:41

åhh vad jag är avundsjuk nu, skulle också vilja shoppa julklappar där.... Ha det bääst vi ses snart

2012-12-03 // 10:27:32
» Alice

Heej sökte runt lite på google och kom hit till din blogg. Jag är själv lite sugen på att söka till svenska skolan i london, men jag uppfattade som den låg lite off? Och att man kunde få bo i en värdefamilj 40-50 min från skolan, vilket genast tänks ute på landet. Jag vill jätte gärna gå 1 år i london, men vill uppleva LONDON. Bo mitt i smeten, eller i nothing hill eller liknande.
Så min fråga till dig är skolan lite off? eller hur ligger den? Och även hur du bor där uppe? I en värdefamilj? Isåfall var? Eller kanske en egen lägenhet..?
Tacksam för svar :))

2012-12-03 // 19:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback