21.30, Monday - Light in the stairs

Matten är färdigpluggad, imorgon efter att jag slutat och innan jag sticker till Barnes för att sitta barnvakt ska jag plugga lite italienska och börja knåpa lite på samhällen. Sen blir det kötta samhäll på onsdag kväll, på torsdag innan skolan och på fredag kväll. Ska försöka få till ett första utkast till på torsdag så jag förhoppningsvis kan få respons lite fort. Ska sen låta den ligga hela lördagen och skriva klart den på söndagen. Det är min plan, får se hur det går med det...
 
Det börjar bli väldigt juligt i vårt hus nu i alla fall. "Vi brukar inte smycka till det så himla mycket" men det är himla mycket. Det är julslingor i buskarna utanför huset, juldekorationer i form av tomtar, granris och granar samt en ljusslinga längs hela trappen upp till oss - awesome när det är mörkt och man vill ta sig upp utan att ramla och slå sig.
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback