19.59, Monday - I wanna know what love is

Idag har varit en relativt bra dag, men undantag från vissa saker.
 
Jag gick upp en kvart "för tidigt" bara för att kika på det nyaste avsnittet av julkalendern, duschade, åt frukost och stack till skolan. En vanlig dag förutom ett prov i ledarskap och organisation vilket är undantag nummer ett för en bra dag idag. Åkte in till Richmond och tog en Chai latte och en muffin med Karro innan jag stack till Barnes för att sitta barnvakt. Solen har skinit och det har varit ganska varmt idag - känns som att jag kommer frysa ihjäl när jag åker till Sverige över jul. Undantag nummer två är att jag inte är mer allmänbildad - frågade min värdfamilj och bankkrisen och de babblade på som satan om allt och då känner jag mig bara ännu dummare. Undantag nummer tre är att jag har matteprov imorgon och italienskaprov på onsdag som jag måste plugga till nu.
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback