18.05, Friday - When nothing goes right, go left

Flygresa hem, jätteroligt inlägg va? Det mest klychiga jag varit med om hände - precis när jag och Annina kommit ner för alla trappor i huset går dragkedjan på Anninas väska sönder och allt åker ut! Men det fixades snabbt så det var ingen större skada skedd.
 
Sen gick allt bra i alla fall, en donken i Hammersmith, inga förseningar, somnade till lite på flyget och sen var jag på Arlanda. "Welcome to my hometown"-tavlor/skyltar blev jag helt snurrig av innan jag så hej till mitt vinterland. Sen fick jag bli min egen chaufför hem, har saknat att sitta bakom ratten - men måste erkänna att jag inte bara en gång utan två gåner var på väg att svänga över på vänstra sidan av vägen när jag skulle svänga i en korsning... tur att vi var ensamma ute på vägarna. När jag kom hem väntade gröt och julskinka, underbart!
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback