08.38, Tuesday - Finished with the essay

Igår kväll/natt skickade jag äntligen in min analysuppgift på samhällen. Det kändes bra att det äntligen är ur världen men det kändes inte så bra med tanke på att det inte var så bra. Jag vet knappast vad jag har skrivit men nu är det i alla fall inskickat.
 
Nu har jag precis kikat på dagens avsnitt av julkalendern, riktigt spännande nu ju! Sen blir det frukost, städning av rummet och en dusch innan jag går till skolan för att ha lite matte. Efter det tänkte jag sticka till Westfield och köpa de resterande julklapparna som återstår, sen är det till Barnes och passa Elin.
 
Om en vecka och två dagar åker jag till svenne land igen. Det ska bli superskönt med lov, och jag ser för en gång skull fram emot att fira jul och att ha en massa snö och få känna på kylan.
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback