21.31, Wednesday - The Paralympics

Ingen som vill ge mig tips om hur jag ska göra vad gäller baby-sitting grejen?
 
Nu sitter jag och tittar på invigningen till paralympics nere med värdfamiljen och det är mysigt. Jag är dock så trött att jag tror att jag somnar snart menmen. Efter att det är slut ska jag bara borsta tänderna och krypa ner i sängen och då kommer jag somna så fort!
 
Imorgon har jag egentligen sovmorgon till halv två, men klockan ett ska hela skolan dra sig till Kingston och innan dess ska jag träffa den engelska familjen klockan tio för att se om det kommer funka och se vart de går i skolan och sådär. Det känns bra, får se hur det känns när jag träffar dem!
 





Kommentarer från er söta läsare.

Åk och träffa familjerna först och känn efter vad som verkar bäst.. (: Emorrn ska jag på coldplay.! d: haha.. Sjukt taggad.. Sköt om dej lillskrutt..! Kram..

2012-08-29 // 23:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback