21.14, Thursday - So tired

Ingen kamera och inga bilder. Om inte min kamera finns hos security eller nere i källaren ska jag köpa en ny imorgon.
 
Idag i Kingston var vi in i en butik där jag köpte mig en chipspåse. Haha. Godisfri, jo tjena. Men det var svenska chips och det var en stor påse och den kostade bara en pund. Jag måste dra till Kingston flera, flera gånger eftersom det verkade vara mysigt och bra mycket större än Richmond. Kingston har alla affärer man vill gå in i, typ Topshop, Primark, H&M, River Island och en massa, massa mer. 
 
Förresten så har jag nu efter endast fyra dagar fått världens dialekt! Jag stör mig på mig själv när jag pratar och det är jättedrygt! Men går man med typ bara smålänningar och skåningar så blir det så... måste försöka öva "min" dialekt, men det är lite svårt. Jag vet liksom inte hur jag pratade förr - bara att jag inte pratade såhär!
 
I Miss YOU!

Kommentarer från er söta läsare.
» mamma

Älskade du!
Det är bara en pryl... Du får använda telefonen så länge :)

Älskar dej :)

2012-08-30 // 23:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback