21.02, Tuesday - I'm going pro

Jag har skaffat PRO till bloggen vilket betyder att jag fick en egen domän på köpet!
 
Härdan efter kommer ni hitta mig på www.mariailondon.se men det går bra att skriva in www.marilill.blogg.se/londonbaby också i och med att det ändrar sig själv till det förstnämna sen. Har länge velat ha PRO och nu kände jag att det är tid att prova. Kommer ha det under tolv månader nu. Det kan hända att ni inte kan skria in mariailondon.se riktigt än. Eller, Mickis kunde inte det men jag kan så jag vet inte riktigt. Imorgon kommer det funka i alla fall!
 
Jag är supertrött efter första dagen i skolan, så himla mycket nya intryck, nya människor och ny miljö. Imorgon börjar skolan med lektioner. Jag slutar vid tvåtiden så det känns bra. Då blir det hem för att ta det lugnt och sen in till Richmond med Annina för att skaffa henne Oyster Cars och kontantkort till telefonen. 
 
Blir väl att gå och lägga sig tidigt idag till några avsnitt av Sex and the city. Börjar kvart i nio imorgon så behöver väl inte gå upp förrän halv åtta, åtta. SKÖNT!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback