16.40, Friday - Just some information

Fötterna mår bättre - men av någon anledning är mina strumpor alldeles gula och smutsiga när jag tar av mig skorna - smutsigare här kanske? Jag vet inte riktigt än hur jag ska bete mig här vad gäller skorna. Men när jag kommer hem från skolan går jag upp med skorna på. När jag ska ner och äta middag eller frukost har jag inga skor på mig. Värdfamiljen går med skorna inne, så det känns OK. 
 
Vädret är ganska bra. Första dagen var det jättevarmt och soligt, onsdags var det regn och kallt, igår var det molnigt men ganska kvavt och också en massa regn och idag har det varit klarblå himmel, varmt i solen men höstkallt i luften. 
 
Jag börjar vänja mig vid flygplanen som flyger över husen här i närheten. Inte ens första dagen störde jag mig på det ens när jag skulle gå och lägga mig men jag tittade ändå alltid ut när jag hörde ett på dagen. Det kommer flyg hela tiden, nästan varje minut. 
 
Min busstabell till Kingston. Den till Richmond ser ganska lika ut eftersom de lika många bussar från båda hållen. Mitt på dagarna har den inga speciella tider utan den kommer ungefär var åttonde, nionde minut.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback