07.45, Tuesday - Never say never

Första natten i London avklarad. Jag har sovit gott, udda tanke att jag ska sova i denna säng ett år bara...
 
Första dagen i skolan idag, känns lite konstigt utan mina puddingar på Bessemer. Mer att göra idag är att gå till stan och fixa kontantkort, gå till Tesco och kolla om de säljer block och pennor, (kanske kika efter choklad cup cakes som du och jag åt Mickis?) och sen vet jag inte. Det känns både skönt och lite konstigt. Jag vill ju göra saker. Kanske åker till Barnes och kikar om det är nån familj som vill ha baby-sitter? 
 
Hur ska jag klara ett skolår utan er?
Emma goes pro!

Kommentarer från er söta läsare.

TESCO har typ allt, beroende på vilken affär. Barnet i min värdfamilj fick typ presentkort på TESCO i födelsedagspresent så det finns lite av allt på de största affärerna :) Du får visa schemat sen. Puss och kram!

2012-08-28 // 09:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback