08.41, Thursday - Just another day

Jag sover bra om nätterna men vaknar alltid innan alarmet går igång - bra eller dåligt?
 
Igår var jag helt sjukt trött, satt nere i soffan och typ somnade till invigningen av Paralympics innan jag gick och la mig vid halv tolv. Då blev det ett avsnitt av Sex and the city och sen somnade jag på en gång!
 
Idag ska jag först träffa den här engelska familjen, sen får vi se hur det blir på den fronten. Efter det drar jag och resten av skolan till Kingston. På vägen dit skulle vi ha nå teambuilding vilket jag hoppas blir roligt, vi får väl se! Efter det vet jag inte.
 
Jag har sån dålig koll på vilken dag det är... det känns som att jag har varit här i flera veckor eftersom jag har sett så mycket nytt och träffat så många nya männiksor. 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Mamma

Miss you <3
Hoppas allt är bra :)

2012-08-30 // 09:59:10

Maria..!! Jag klarade tentan..!! (: så jävla glad.. haha.. nu har jag fått min licens.. Kram..

2012-08-30 // 15:03:09

det verkar som att du känner dig som hemma där borta. och det är bra! Jag tänker på dig varje dag ska du veta! Ha det bäst

2012-08-30 // 16:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback