07.56, Friday - I will always be there for you

Sovit nio timmar - väldigt skönt och väldigt nödvändigt!
 
Nu snart ska jag ner och äta frukost, sen beger jag mig mot skolan. Först security och kika på min kamera finns där, sen lib4 för att ha Ledarskap & Organisation, hoppas det är en rolig kurs! Sen har jag även psykologi som är nytt för i år på fredagar - hoppas det också är en rolig kurs! Jag hatar att jag inte kan lägga ut nya bilder men det kommer så småningom. Antingen från min fina rödis eller från en ny en. 
 
Jag älskar dig, saknar dig och tänker på dig. Hoppas att världen börjar gå runt igen snart vännen! <3

Kommentarer från er söta läsare.

Tack älskling, jag saknar dig också! <3

2012-08-31 // 11:42:39

Är någon av bilderna på huset som du bor i? Vad skönt att du fick tillbaka kameran.

2012-08-31 // 21:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback