- Two days and two nights -

Två dagar och två nätter - sen är det dags. Då tar jag mitt pick och pack och flyttar till London.
 
Fredag:
- Städa lite i huset.
- Tvätta en massa kläder.
- Klippa gräs.
- Laga lite mat.
- Avskedsmiddag för släkt och nära vänner till familjen.
 
Lördag:
- Stälda lite i huset.
- Avskedsfest för vänner.
 
Idag ska jag städa lite smått i huset, panta burkar och försöka packa helt klart! Jag fick dock en massa fint igår som jag vill ha med mig, så nu kan det bli att tänka om lite vad gäller packningen. Nu är det i alla fall dags för frukost och lite tvättande av kläder. Längtar till i kväll när mina fina vänner kommer och vi ska grilla lite, bada lite, leka en massa och bara ha det sjukt roligt. 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback