- Truth doesn't make a noise -

Tio dagar kvar. En och en halv vecka. Packa fixa och säga hejdå.
 
Jag får så ont i magen när jag tänker på vad jag lämnar hemma. Familj, säkt och vänner. Jag kommer komma hem Ungefär två månader efter att jag åker. Efter höstlovet är det sju veckor kvar tills jag åker hem över jul. Efter nyår är det sex veckor till sportlov och sen är det fyra veckor till påsklov och efter det är det tio veckor till andra året är över.
 
När jag ser det på så vis, i etapper så känns det bättre vad gällar familj, släkt och vänner - i och med att jag kan komma hem på loven och de kan komma och hälsa på mig på loven. Men alltid när jag ser allt i etapper så går tiden så himla mycket fortare. Och samtidigt som jag kommer sakna allt här hemma så kommer jag inte vilja att det här året ska ta slut. 
 
Richmond university.

Kommentarer från er söta läsare.

Heej har nyss börjat läsa din blogg och hänger inte med riktigt så jag undrar om du kan skriva en kort sammanfattning på vad du ska göra i storbrittanien?:) tack på förhand!

2012-08-17 // 21:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback