- Three days to go -

Tre dagar kvar. Tre dagar och en massa att göra och en massa att träffa.
 
Onsdag: 
- Ryggbehandling 07.30
- Städa en sista gång på firman.
- Sticka till banken, sälja lite fonder och betala första räkningen. Ska betala idag.
- Städa och rensa ut en massa skit ur rummet.
- Bädda rent i sängen.
- Packa lite smått.
 
Torsdag:
- Till skolan för att umgås med klassen.
- Hämta ut betyg.
- Luncha med mina fina vänner.
- Packa lite smått.
 
Idag har jag fått en massa gjort. Jag har pratat med en massa på skolan, umgåtts med klassen och lunchat och haft roligt med mina fina vänner. Det har blivit många skratt och några tårar men jag är så glad att jag har just de vännerna jag har! 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommer sakna dig så otroligt mycket! Ses på lördag. LOVE YOU!

2012-08-23 // 18:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback