- It's not that I don't like you -

Nu har jag packat om för tredje gången och vågen står för tillfället på 22.3kg.
 
Nu har jag inte packat i nått alls från "elektronik" i resväskan, utan jag ska försöka få i det i kabinväskan. Sen blir det även block och pennor och sånt där i och med i och med att det väger ganska mycket. Det känns ändå ganska bra nu. Sen får jag ta med mig lite vinterkläder med mig när jag åker från Sverige på höstlovet. 
 
Tänk jag som skulle ha två väskor från början. Då hade jag ju fått plats med och kunnat tagit med mig hur mycket som helst! Det känns ändå som att jag kommer klara mig bra på det här. Sen har jag ju sjukt billig shopping runt hörnet, eller en bussresa bort kanske ännu mer rätt... så jag tror att jag kommer klara mig fint!
 
Lite nytt från Bik Bok som ska med!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback