- It's nice to see you again -

Jag har, eller hade en sak jag var tvungen att köpa innan London-resan. Det var p-piller, eller mini-piller som jag använder. Jag hade redan hämtat ut tre månader så hade bara nio månader kvar. 460 spänn. Förr betalade jag en hundring för ett helt år. Det var bra förr.
 
Alla säger att det är så onödigt att ta med sig diverse skönhetsartiklar som schampo, balsam, en massa smink, hudkrämer o.s.v. eftersom det är så himla billigt i London. Men allt är billigt i London - även fast det kan vara dyrt också. Men även fast allt är billigt så blir det dyrt i längden, så jag har en liten köplista till innan jag sticker iväg. 
 
- Mini-piller. CHECK!
- Morgonrock. CHECK! 
- Vakuumpåsar. CHECK!
- Underkläder.
- Handväska.
- Resväska.
- Schampo, balsam o.s.v.
- Torrschampo.
- Sminkborttagning.
- Mascara och annat smink.
- Smycken.
- Plugg grejer. Block, pennor, överstrykningspennor, sudd o.s.v.
- Adapter.
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback