- It's hard to believe that it's almost time -

Nu har jag packat för den tionde gången tror jag - kanska har jag till och med packat fler gånger?
 
Det blir aldrig bra. Antingen får jag inte ihop dragkedjan eller så väger det för mycket. Hur är det möjligt att alla andra kan packa sina väskor utan att det blir övervikt?! Vad tar jag med som de inte tar med? Jag förstår inte, jag tycker att jag dragit ner på det mesta. Men vet ni vad som händer när jag ska väga väskan idag? Varken vanliga vågen eller resevågen funkar - slut på batterier. Vi har näst intill alla batterier hemma men inte den sort som man skulle ha till dessa - är det inte typiskt så säg? 
 
Nu när det bara är fyra dagar kvar blir det lite tjockt att inte ha en våg för att kunna väga väskan. Batterier ska införskaffas imorgon! Det är ett måste. Packningen tog lite väl lång tid så jag har än så länge inte hunnit städa nått än. Men det jag inte hinner göra idag får jag helt enkelt göra imorgon. Det är min filosofi i livet...
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback