- I forgot to remember to forget -

Första vägningen 22.4kg - perfekt. Andra vägningen 25.8kg - inte så himla bra.
 
Jag har ju gått efter en packlista. Det är lite som jag väl skulle kunna ta ur, lite som jag skulle vilja ha med som inte är nerpackat. Skor måste jag nog begränsa mig på; har lagt i sju par skor nu men klarar mig nog på fyra par. Jag har lite linnen och skjorts och skjortor som jag inte har packat i än. Men när jag tänker efter att jag brukar ha ungefär 13kg packning när jag ska till Teneriffa eller liknande - så måste jag ju klara mig med 23kg nu? Det är ändå inte speciellt dyrt att skicka paket över Nordsjön och jag ska ju ändå hem emellanåt. Jag måste prioritera helt enkelt!
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback