- How can I leave you now -

Sjutton dagar kvar nu, dock inte sjutton lediga dagar.
 
Nu ska jag snart ge mig ut på morgonprommis och sen ska jag lägga in alla rena kläder i garderoben. Jag tror att det mesta av mina kläder är tvättade nu, förutom lite träningskläder och sådär. Jag kommer dock inte ha tid för att börja packa förrän nästa vecka...
 
Idag blir en riktig "träffa-vänner"-dag. Till lunch sticker jag till Sandviken för att luncha med Alma, Ajla och Clara. Efter jobbet sticker jag till Sandviken för att gratta Emma tillsammans med Micaela och Matilda. Jag kan inte förstå att jag faktiskt kommer "lämna" dem snart. Det känns helt sjukt. Det vill jag inte.
 
ÄLSKAR ER!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback