- An eye for an eye would make the whole world blind -

Igår var en panik-dag utan dess like. Oj oj oj. London papprena skulle tydligen vara i LONDON idag och jag skickade dem igår, med tankarna på att det är lugnt, jag måste ju inte skicka dem förrän den sjunde. För det var det datumet det stod, förutom på ett ställe. Så det var bara att i alla hast skriva i papprena och kopierna, scanna, åka till posten och skicka iväg det samt skicka ett mail med de scannade papprena. Kaos, men nu är de på god väg och det var det största, mest nervösa och konstiga jag gjort i mitt liv tror jag. Jag skickade liksom tillbaka papprena där det stod att JA tack, jag kommer bo i LONDON ett år. Hur sjukt är inte det?!


Sneakpeak på turistande i London.
1 Ingmarie:

skriven

Ja du Maria....lite sjukt är det, fast det kommer nog att bli helt underbart. Fast hur ska vi klara oss utan dig? Men vi ska ju åka och hälsapå dig iallafall : )

Kommentera här: