- When nothing goes right, go left -

Jag är väldigt tankspridd nu för tiden. Jag tänker på London - tänk om jag kommer in, vad ska jag göra då? Jag menar, tänk vad mycket jag kan göra för pengarna jag samlat ihop för det året... men så tänker jag att, ett år i London väger upp för alla materiella saker jag kan köpa. Vi får se hur jag reagerar när jag får mejlet om London och hur mitt nästa skolår kommer att se ut.

Idag är vi lediga. Det är studiedag och det passade grymt bra! Jag sov till jag vaknade, åt frukost, tittade på ett avsnitt av Beverly Hills och nu tänker jag klä på mig, fixa matlådor och sen ta en promenad till bussen. Har inte riktigt bestämt mig om jag tar elva eller ett bussen - men det lutar åt ett bussen.

Det är så roligt att blogga när man skriver om intressanta saker som vilken buss man ska ta... ironin flödar, vi hörs när vi hörs.


FAVORIT I REPRIS, GIVE IT TO ME!

Kommentera här: