- When I wish upon a star -

Jag börjar verkligen haja nya blogg! Tycker det är mycket roligare att blogga nu, haha. Sitter i alla fall på jobbet - men får inget svar eftersom alla är ute i det fina vädret. Jag tror dock att folk blir på bättre humör så fort solen tittar fram också eftersom jag har sålt två stycken och därmed tjänat ihop mig en extra kvartsrast ute i solen!
 

I alla fall, ett till inlägg under önskningar. Jag vill egentligen inte önska mig saker eftersom jag vill ha pengar, men tycker att det är okej om det är saker jag kommer behöva i London. Jag vill i alla fall ha lite kläder, lite finkläder. Jag är sjukt dålig på att klä upp mig men tycker ändå att det är roligt - så då behövs finkläder. Här är några exempel på kläder jag önskar mig. Översta raden är från Lindex, andra raden från H&M och sista raden från CUBUSTack på förhand. ;)
 
 
 

Kommentera här: